neděle 27. dubna 2008

Co se dělo?

Dneska jsem se vrátil z jisté akce - chodil jsem kdesi v Beskydech a poznával jisté místa. No, kecám nesmysly.

Jako snad každý rok jsme navštívili Ivančenu a samozřejmě i nejvyšší bod Moravskoslezských Beskyd (dále jen to druhé) - Lysou Horu (cosi přes 1300 m, teď to nemám hlavě - chápejte, píšu v noci, unaven po celém tom dnu!). Nevím, ale osobně se mi zdálo, že letošní účast nebyla nijak vysoká, určitě jsem viděl větší. Zajímavý byl již samotný začátek této akce. Zpravidla jsme přijeli pod kopec autobusem (tedy na parking k jistému hotelu - nemohu jmenovat kvůli reklamě) a vyšlápli ten kousek. Letos jsme se přihlásili na nocleh, jenž se uskutečnil ve dvou tělocvičnách na jedné základní škole ve Frýdlantu nad Ostravicí (kousek od vlakového nádraží). Určitě to bylo něco jiného v rámci tohoto každoročního dubnového dění.
Děcka se vyblbla (spíš nažhavila na další dobu) a někteří od nás (myslím tím ty věkově starší - nad 18) navštívili jistá místa, tam kde se podává skvělá krmě a výtečné nápoje. No, bylo toho fakt dost. Costva jsme se sunuli zpátky k nocehu, pač nás tlačila desátá večerní. Noc byla z části halasná, vesměs však mnou prospaná.
...
Vzhledem k tomu, že se mi chce spát, díky čemuž se mi nedostatečně nažhavují mozkové synapse, jehož následkem jsou totální výpadky a neplodnost v mluvě, tak ukončím se dnešní učinkování a brzy naviděnou.

2 komentáře:

ivo řekl(a)...

ještě bys to mohl někdy dokončit:-)

Áďa řekl(a)...

Lysá hora měří 1323.