sobota 31. května 2008

To květnové počasí je jaksi podivné. Buď několik dní leje, až mě to s... nebo je takové parno, že to stojí za h.... . Mě opravdu pasuje chladnější počasí, takových 20°C je ideál.
V červenci to bude dva roky, kdy jsem navštívil Skandinávii. Zatím co tady byly nelítostné vedra (a bezvládí), tam daleko na severu bylo fakt příjemně. V jižním Finsku či Švédsku bylo sic teplo, ale takové severské (prostě snesitelné). Zato za polárním kruhem byl pro mne teplotní ráj. Něco mezi 15 - 18°C. Nádhera (a nejen ta teplota)! Nutno podotknout, že jsem patřil k té menšině, která si za onou pomyslnou čarou na 66° 32' 35", dosytosti zaplavala v několika chladných finských jezerech. Stálo to za to! Čisté a tiché (inu nejsme v Česku).
Prý mají o víkendu přijít nějaké bouřky, tak to možná zchladneme. Několik kapek by bodlo. Ale opravdu jen TROŠKU.

Žádné komentáře: